myjnie samoobsługowe

Najlepsze lokalizacje na myjnie samoobsługowe

Masz wolne środki finansowe i chcesz je zainwestować? Prowadzisz działalność usługową jak stacja paliw, warsztat czy sklep i chcesz rozszerzyć ofertę firmy o usługi bezdotykowego mycia pojazdów? Sprawdź jaką powierzchnię musi posiadać wybrana przez Ciebie lokalizacja, by w przyszłości generować zysk!

Na rynku przyjmuje się, że na jedno stanowisko mycia potrzebne jest około 250mkw powierzchni niezbędnej do zachowania bezpiecznej odległości oraz wykonania bezpiecznych manewrów. Jednak często Inwestorzy chcą maksymalnie wykorzystać powietrznię działki, którą kupili lub wydzierżawili. Minimalną wielkość działki pod inwestycje często definiuje ilość stanowisk myjni.

 

Dwustanowiskowa 

samoobsługowa myjnia zajmuje powierzchnię około 60mkw, dlatego działka wraz z dojazdami powinna posiadać minimum 270mkw.

 

Trzystanowiskowa 

samoobsługowa myjnia zajmuje powierzchnię około 90mkw, dlatego działka wraz z dojazdami powinna zawierać minimum 360mkw.

 

Czterostanowiskowa 

samoobsługowa myjnia  zajmuje powierzchnię około 120mkw, dlatego działka wraz z dojazdami powinna zawierać minimum 450mkw.

 

Pięciostanowiskowa  

samoobsługowa myjnia zajmuje powierzchnię około 150mkw, dlatego działka wraz z dojazdami powinna zawierać minimum 540mkw.

 

Sześciostanowiskowa

samoobsługowa modułowa myjnia zajmuje około 180mkw powierzchni, dlatego działka wraz z dojazdami powinna zawierać minimum 630mkw.


Wypełnij formularz i porównaj do 5 ofert na myjnię bezdotykową


Otwierając myjnie bezdotykową istnieje możliwość umieszczenia na ich terenie dodatkowych urządzeń takich jak odkurzacz. Należy przyjąć, że jedno stanowisko do czyszczenia wnętrza pojazdu zajmuje około 20mkw plus dojazd.

Powyższe zestawienie prezentuje wyłącznie orientacyjne parametry minimalne, które ostatecznie zależą od ukształtowania powierzchni i granic działki przeznaczonej pod tego typu inwestycję.

porownajmyjnie.pl - :name - redaktor

Redakcja porownajmyjnie.pl

Zespół naszego portalu od 2015 roku zdobywa i poszerza wiedzę na temat rynku usług mycia bezdotykowego w Polsce. Zauważamy, że cieszy się on sporym zainteresowaniem zarówno ze strony polskich jak i zagranicznych inwestorów. Koncentrujemy się na analizie rynku producentów technologii, preferencji potencjalnych inwestorów jak i analizujemy zachowania finalnych użytkowników myjni. Chętnie dzielimy się zdobytą wiedzą na temat rentowności biznesu, jak i samych procedur od decyzji po otwarcie i eksploatację myjni.

Średnia ocena: 4.38